14 DAGEN RETOURBELEID
De gebruiker (koper) heeft het recht om de verkoper binnen 14 dagen vanaf de datum van ontvangst van de bestelde producten te laten weten dat hij zich terugtrekt uit het verkoopcontract, zonder de reden voor een dergelijke beslissing op te geven! De koper dient de producten op eigen kosten aan de verkoper te retourneren.
RETOUR VAN GEKOCHTE PRODUCTEN
NIEUW: Vul het retour-/klachtformulier online in: https://www.naturesfinestfoods.nl/edit-order/
Voer het bestelnummer in (bijvoorbeeld W1000195873945) en e-mail/gsm om toegang te krijgen tot de bestelling. Selecteer product retour of klacht, vink de producten aan die je wilt retourneren (pakket en producten binnen het pakket), vul de gegevens in en verstuur de aanvraag.
Alternatief:
Geef de herroeping door met een restitutieformulier of een ondubbelzinnige verklaring waarin duidelijk wordt vermeld dat u de overeenkomst herroept – [email protected]
Het retourneringsformulier vind u HIER
Gekochte producten moeten uiterlijk 14 dagen na de datum van indiening van de kennisgeving van herroeping van het verkoopcontract op eigen kosten aan de Verkoper worden geretourneerd.
Gekochte producten dienen onbeschadigd, in de originele verpakking en in ongewijzigde hoeveelheid aan de Verkoper te worden geretourneerd, tenzij de producten zijn vernietigd, beschadigd, verloren zijn gegaan of hun hoeveelheid is afgenomen zonder de schuld van de gebruiker (koper).
Als het postpakket waarmee de gebruiker (koper) de bestelde producten heeft ontvangen fysiek beschadigd is, mag de ontvanger het pakket niet accepteren zonder de bevestiging van de schade door de vervoerder, aangezien het noodzakelijk is om een klachtenprocedure bij de vervoersfirma te starten.
ADRES VOOR RETOUR VAN PRODUCTEN
Nutrisslim d.o.o – Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenië.
Bij het retourneren van producten, zorg ervoor dat u het ingevulde Product retourneerformulier meestuurt, dat u HIER kunt vinden (klik).
Wij adviseren u het pakket aangetekend te versturen met een verzendbevestiging, zodat het mogelijk is uw klacht op te lossen, ook bij een zoekgeraakt pakket, aan de hand van het afleverbewijs via het trackingnummer. Bevestiging van de verzending en de naam van de vervoersfirma moeten naar [email protected] worden gestuurd.
De aanbieder geeft aan de Koper de volledige aankoopprijs terug die door de Koper is betaald op het moment van het plaatsen van de bestelling, of de aankoopprijs voor producten die aan de Verkoper zijn geretourneerd.
Voor geretourneerde producten betaalt de verkoper het aankoopbedrag aan de koper terug, uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het gertourneerde pakket aan het magazijn. De terugbetaling wordt gedaan door de Verkoper op de persoonlijke of transactierekening van de gebruiker (koper) van waar de betaling is gedaan of die de koper op het restitutieformulier vermeldt.
WAREN ER VERKEERDE PRODUCTEN IN HET PAKKET?
Als u defecte of beschadigde producten hebt ontvangen, stuur dan binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket een verzoek naar [email protected] waar u details (inclusief foto’s) verstrekt. We zullen controleren of u in aanmerking komt voor vervanging door nieuwe producten en dienovereenkomstig instructies geven. Vermeld in de betreffende regel uw ordernummer en al uw gegevens (naam, achternaam, adres en telefoonnummer) in het bericht zodat wij uw bestelling gemakkelijk kunnen vinden en uw aanvraag direct kunnen verwerken.
ONTBREKENDE PRODUCTEN IN HET PAKKET?
We zijn ons ervan bewust dat het ontvangen van de gehele bestelling belangrijk voor u is en dat is het ook voor ons! We doen er alles aan om uw bestelling op tijd en in goede staat te verzenden.
Neem binnen 14 dagen contact op met [email protected] zodat we de ontbrekende producten kunnen bezorgen. Vermeld in de betreffende regel uw ordernummer en al uw gegevens (naam, achternaam, adres en telefoonnummer) in het bericht zodat wij uw bestelling gemakkelijk kunnen vinden en uw aanvraag direct kunnen verwerken.
ALLEEN CLAIMS DIE VOLDOEN AAN ALLE BOVENSTAANDE VOORWAARDEN KOMEN IN AANMERKING POSITIEF TE WORDEN OPGELOST.